/Files/images/емблема-ПС.jpg

Дорогі діти, шановні батьки та педагоги!

Вас вітає психологічна служба КЗ "Лигівський ліцей"

Психологічну службу представляють:

Практичний психолог – Білоус Анастасія Федорівна

Соціальний педагог – Дубина Олена Олександрівна

Графік роботи практичного психолога

Дні тижня Час роботи
Школа ДНЗ
Понеділок 8:00-16:30 -
Вівторок 8:00-16:30 -
Середа 12:30-16:30 8:00-12:00
Четвер - 8:00-16:30
П’ятниця - 8:00-16:30

Графік роботи соціального педагога

Дні тижня Час роботи
Понеділок 7.30 - 8.30, 13.15 - 16,15
Вівторок 7.55 - 11.25, 15.05 - 15.35
Середа 7.30 - 10.20, 15.05 - 16.15
Четвер 7.55 - 11.25, 14.10 - 14.40
П’ятниця 11.10 - 15.10

Проблема над якою працює практичний психолог:

Формування та розвиток індивідуальних особливостей кожної дитини, допомога їй у виробленні свідомого ставлення до майбутнього життя.

Проблема над якою працює соціальний педагог:

Організація профілактичної роботи з попередження відхиленої, девіантної та протиправної поведінки.

Основною метою діяльності психологічної служби ліцею є:

- психологічне забезпечення та підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

- захист психічного здоров’я і соціального благополуччя всіх його учасників: вихованців, учнів, педагогічних працівників, батьків.

Для здійснення цієї мети психологічна служба закладу ставить перед собою такі завдання:

- У дошкільному підрозділі: психологічний супровід розвитку вихованців, створення умов для розвитку пізнавальних процесів, комунікативних здібностей, супровід процесу адаптації дітей до дошкільного закладу, формування психологічної готовності п’ятирічок до навчання у школі.

- У школі І ступеня (1-4 класи): створення умов для розвитку пізнавальної мотивації, пізнавальної активності та інтересів, формування вміння вчитися.

- У школі ІІ ступеня (5-9 класи): формування класного колективу, створення умов для самопізнання та саморозвитку підлітків, формування стресостійкості.

- У школі ІІІ ступеня (10-11 класи): розвиток соціальної компетентності (підвищення адаптаційних здібностей, свідоме професійне самовизначення учнів, профілактика стресів перед ЗНО та ін.)

- У роботі з обдарованими учнями: створення умов для подальшого розвитку здібностей та обдарувань учнів.

- У роботі з підлітками з порушеннями в поведінці: встановлення причин соціальних розладів, надання допомоги щодо їх усунення.

- У роботі з педагогічними працівниками: допомога педагогам в організації навчально-виховної роботи, психологічна підтримка вчителів.

- У роботі з батьками: надання допомоги при виникненні проблем у розвитку, навчанні, вихованні та соціальній адаптації дітей.

- Підвищення власної кваліфікації, методична робота: удосконалення професійних навичок у галузі психології та соціальної роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 138

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.